FAMILIEWEEKEND PÅ VESTLIA

Ingen kommentarer

For en start på helgen dette har vært dere!

Tenk dere følelsen av å våkne, kle på seg og rusle ned til en fantastisk frokost for deretter å ikle seg morgenkåpen og tøfler. En heistur ned og vips så var vi i nede i SPA avdelingen med både boblebad, svømebasseng og steam badstu. Dette er hva jeg kaller en skikkelig husmorsferie selv om både mann og barn er tilstede. Kvalitetstid de luxe, og jeg kjenner en følelse av både glede, takknemlighet og ikke minst kjærlighet til den fantastiske familien min. Det å kunne puste litt mellom slagene, hente seg inn og kjenne på gleden man får av å tilbringe tid med hverandre – det er magisk!

DSC09830DSC09827DSC09832DSC09880DSC09749Nå er gutta mette, kledd i god ull og klare for en liten tur ut i snøen! Ja, det er faktisk SNØ her, og vi er godt rusta! Ser for meg det store rødvinsglasset mitt litt senere i kveld også…hihi.

DSC09808DSC09812 DSC09815Ha en fin dag alle sammen! Nå er det ut i kulda!

Klem Camilla

Følg meg gjerne på Facebook og Instagram

KAMILLE FEEL GOOD KVELD

Ingen kommentarer

I går dro jentene på Kamille sin #feelgood kveld på Gamle Logen, og jeg må si det er hellig med slike venninnekvelder en gang i ny og ne. Følelsen en får ved å ta på finkjolen, sminke seg og kanskje ta et glass vin – FANTASTISK!
Kamille hadde laget et flott arrangement selv om jeg kanskje savnet mer spenstige innslag. Henriette Steenstrup gjorde kvelden min da hun ankom scenen, dro av seg bakre del av buksa og begynte å synge samtidig som hun ristet løs på rumpeballene sine. Jeg kan ikke huske sist jeg lo så godt! Ellers var det et veldig interessant foredrag av Milad Mohammed – hvor han påpekte viktigheten med både forbilder, troen på seg selv og hardt arbeid. Imponerende! Her kommer et bildedryss fra gårsdagen:

IMG_0086.JPG

IMG_0088.JPG

IMG_0090.JPG

IMG_0087.JPG
Klem Camilla

MINE TRENINGSFAVORITTER OG LEGDAY

3 kommentarer

//Inneholder sponsede produkter

Jeg fikk trent bein i dag selv om det var tungt etter en uke på penicillin. Kroppen kjennes bra, men den har blitt «sliten» etter en uke med streptokokker, penicillin og litt mindre mat. Er trolig viktig med litt mindre «trøkk» på trening, men det er jo så vanskelig å kjøre lett.

Programmet ble som jeg beskrev i forrige innlegg, og det kjentes bra med en økt selv om jeg lå som en slaktet sau på gulvet etterpå. Trodde nesten jeg skulle besvime etter 1000m roing i middels/raskt tempo. Noen flere som bruker romaskinen for å varme opp? Jeg rodde 1000m på 3.56. Fornøyd med den tiden:-)

2014-10-28 16.39.06 2014-10-28 16.38.02 2014-10-28 16.38.222014-10-28 16.38.38Mine FAVORITTER på LEGDAY:

1. Vibram Fivefingers – et must på beinøkter.
(Husk «treningsfrue» gir deg 20% rabatt ut mnd hos bornbarefoot.

2. Treningsboka mi - en stor motivasjon i hverdagen. Herlig å se utvikling på resultater og ikke minst de ulike øvelsene. Man kan jo fort glemme gode øvelser om man ikke har kjørt de på en stund!

3. Sony walkman – verdens beste høretelefoner som i tillegg er trådløse. Bluetooth er genialt – og jeg får spilt favorittlåtene mine fra spotify mens mobilen ligger i veska! Rabattkoder her kommer senere, og det er jo super fine julegaver!

4. Hanskene mine – de er møkkete, men gull verdt! Jeg kan ikke ha en økt uten for å si det sånn. Noen kaller meg vel en pingle, men jeg får bedre grep og resultatet på øvelsen blir bedre for min del. Can`t live without!

Nå er det jobb før mannen kommer hjem fra trening. Da er jeg redd det blir Homeland eller Sons i kveld! Noen andre som ser de programmene? Jeg er hekta!

Klem Camilla

Følg meg gjerne på Facebook og Instagram

 

NY TRENINGSMOTIVASJON I HØSTMØRKET

10 kommentarer

God morgen alle friskuser!

I dag våknet jeg med følelsen av å være fyllesyk selv om jeg overhodet ikke hadde tatt meg et eneste glass dagen før. I går var crazy – fløy t/r Stavanger samme dag med 3 kundebesøk i både Sandnes og Stavanger. MEN jeg har møtt fantastiske folk og lært masse. Utrolig  moro med en jobb hvor man har muligheten til å reise litt – og på torsdag beveger jeg meg i retning Kvinesdal.

2014-10-26 11.40.15 PicMonkey Collage

MEN, over til treningen! Jeg har som dere vet slitt med litt skader her og der, og nå er det altså albu og skulder som er vonde. Jeg har hatt noe lite treningsmotivasjon til tider, men kjenner jeg er veldig klar for å trene mer bein siden skuldrene må hvile litt. Så med ny musikkliste (som jeg skal dele etterhvert), spenstige fargerike klær og en liten endring i programmet er jeg klar for en høst/vinter med masse motivasjon. Det gjelder å se det positive i det, og fokusere på det. Jeg har tidligere hatt en antydning til negativitet rundt ting jeg ikke kan trene, men da kommer man absolutt ingen vei skal jeg si deg!

Programmet mitt i dag blir som følger:

Frontbøy 8×4 RM
1,5 Frontbøy 4×4
Hipthrust med ett ben og stepkasse 10×4
Benpress 5×5
Legextensions (dropset) 10×3

Q: Noen gode mageøvelser dere vil dele med meg?

Ha en nydelig dag!

Klem Camilla

Følg meg gjerne på Facebook og Instagram